Monday, August 18, 2014

Hutch & buffet eerkk... yer ke cam ni...

ingat tak sblm ni aku ada citer nak beli cabinet hitch & buffet kenkonon kat entry SINI. kemahen aku nak berhutch & buffet mcm rumah besar sangat nak sumbat kabinet cenggitu.  masa bulan puasa ari tu aku aoder laa oder lemari nih. takde pon dalam list aku yg bku tempaek gambar byk2 dalam entry tu. lemari yg aku beli cinonet je. nak beli barang ikut poket dan bajet. tu pesen aku. tp kalu berangan takpe, tak kena bayo pun...

sudahnya pertengahan puasa ritu almari tu pun sampai. tinggi lonjong. bila aku letak kat tempat ruang yang aku nak letak tu mmg tak sesuai sangat. pastu asben pun kata tak sesuai. 
mcm menghalang laluan dan ruang budak2 nak main. lepas tu pulak kang nnt budak2 ptu dok main buka tutup lak kang lemari tu. reason seterusnya meja makan aku yg bulat tu boleh extend jadi panjang, bila letak situ mcm sempit pula ruang kalu nak extend meja makan tu.

sudahnya lemari tu aku letak kat ruang tepi sliding door. kedudukan tu ak rasa paling sesuai dengan saiz lemari tu dan tak menghalang laluan, budak2 tu pun tak usik lak apa yg aku boh dalam tu....


mula2 sampai dah rasa tak sesuai dok situ...

tinggi longjong mmg tak sesuai tetiba dok berdiri kat tengah ruang tu. korang rasa???

sudahnya letak kat tepi sliding door... kalu ada ruang lain yg sesaui lepas ni pindah balik. eerkk boleh caya ke?? tgk tahap rajin aku laaa

4 comments:

Aeen said...

sesuai kak letak kat sudut tu....anak2 akak x bukak ek pintu tu..kalau raees la mmg suka main bukak tutup pintu lemari..heheh

CikNaa said...

perasan masa datang aritu..tapi segan nak tegur..hihi

Sharinginfoz said...

Cantik juga benda alah ni

::EIDA:: said...

aah la kak.. dok tgh2 cm tak kena je. duk side side bucu okay jugakkk ;))

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015