Tuesday, August 19, 2014

Majlis Tahlil +raya rumah MIL~raya part 2

haaahh.. dah nak abis syawal citer raya aku tak abis lagi ooiii..
ni pulak majlis tahlil kat umah MIL masa raya ari tu. malam raya ketiga tak silap aku. 
jemputan adalah jiran tetangga dan adik beradik hubby jek.. tu pun dah penuh rumah ooii..

yang buat aku terkilan takde pic raya kat rumah MIL. sobss. 
aku kan menantu mithali hantu. segan silu skit nak bergedik2 depan kamera. kalu kat umah ma aku takpe. huhuhu...

jadi laa dari takde sbb ni kira raya jugak laaa..
yg bestnya majlis tahlil tp dijamu dengan pizza dan kfc kooo...
western sangat. sebab dah jemu makan gulai, kari, rendang, segala jenis nasi masa raya, so masa majlis tahlil tu makan pizza dan kfc. tetamu pun enjoy jer...
si rayyan punya la aktif masa majlis tu. berlari2 menjerit2. hepi ke ape ntah bila tgk ramai2 berkumpul gitu. lenjun baju basah sbb peluh. nasib baik laa sepupu cik asben rajin melayan dia. kalu tak jenuh gak aku ni terjerit2.

aku dok kat area pompuan, nak amik gambar terhad jugak. abis tu dah majlis tahlil takkan nak amik gambar mcm majlis kawin pulak. pangg sebijik kang...
 
 
ni area pompuan...

rajin sepupu cik asben layan si rayyan ni

tahlil. amik gambar sorok2 tepi langsir.


hidang kfc dan pizza domino utk majlis tahlil. segala jenis perasa ada....

masing2 melantak pizza lps tahlil

5 comments:

cik hani said...

wah..ada pizza and domino.. bestnya.. modern gitu menu nyaa..
Alhamdulillah.selesai tahlilnya

aznor ibrahim said...

western sangat ni..tahlil makan pizza.keh3

CikNaa said...

amboi meriah majlis tahlil umah mil akak nih..huhu.. syoknya umah masing2 dekat..

Julia Johari said...

MEriah lah suasana...seronok ramai saudara mara suami...weeeeeee ras anak join plak tgk hahahha

Chekgu Azrine said...

Ehh..seyes rare tau mjlis tahlil org mkn kfc..kerlasss

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015