Wednesday, August 24, 2011

Mood Raya sudah mari Kelantan..ohh..Kelantan...

Mood raya aku dh mula membuak2 sekarang nie. lambaian Kelantan dok main2 kat kepala dh nie. keje pun dh xboleh fokus. tambah2 plak member opis dok pasang lagu raya jer... ishhh x leh jadi nie. minggu ni sapa yg oder biskut semua dah dapat. aku oder kek je tp x dapat lagi esok kot. kukis semua incit hubby dh bereskan... sblm balik nnt kena kemas2 umah dulu,cuci peti ais, packing baju bajan. Rayyan la paling byk baju. kalu tak raya pun aku slalu beli baju dia sbb dia kan tgh membesar so baju dia cepat betul mengecut.betul ke ayat ni?? ke dia yg membesar. kikiki....


tahun ni aku beraya bertiga bersama anak. hepi berganda ok.harap2 dia boleh behave skit time nk balik kg nnt. lama tu dlm keta.. tak sabar nak jumpa family kat kampung.


tp aku balik KB Ahad Insyaallah. byk betul benda yg aku mengidam nk makan bila balik nnt...sempat la 2 kali buka puasa kat kg nnt benda2 ni aku bedal. kahkahkah...
nasi kerabu... bestnya. tambah plak kalu ada ayam percik. beriang ria lemak aku nnt. lalala



ni jala mas....bestnya.dh lama x mkn kuih nie. rp xbleh mkn byk sbb manis. alamak.. tetiba plak terlior tgk jala mas nie. mesti dh mahal kuih nie skrg....


nekbat. betul ke eja gini?? desert glamer gak kat kelantan bila bulan puasa.


ni pun faberet aku jugak buah tanjung.


nota kaki: semua pic dari google


No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015