Wednesday, August 24, 2011

pengeluaran susu



sepanjang bulan puasa ni pengeluaran susu aku merosot. salah satu sbb mungkin sbb berpuasa. nak dapatkan 3oz pun semput. so aku pn malas dh nak pam. tp masih ada lg susu tu. tp dh x mcm dulu, kalu pam memancut keluar mcm air terjun jer. so mlm2 terpaksa la aku bangun buatkan susu untuk Rayyan bila dia jaga. sblm dia tido dh bagi dia susu siap2 supaya takde la dia bangun byk kali nnt. kalu tak aku jugak yg semput nk bangun banyak kali pastu kul 4.45 nak bangun sahur plak.


Perkembangan budak kecik tu skrg dh bole duduk dgn tongkat tangan sebelah, yg buat aku gerun bila badan dia goyang2 nak stabil. adoiiii anak ooiittt.. tangan sebelah lagi gigih gigit menan. ohh.. dia skrg dh jd inspector. kikiki...asyik nak buat inspection jer. masa dok dlm walker tempat2 yg sempit dia xleh masuk. bila dh boleh merangkak dan duduk nie oowwhhh amat menggerunkan ummi ok. semua benda yg dia jumpa nak masuk dlm mulut. kesimpulannya kena pastikan rumah di mop sentiasa. larat ke aku???

No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015