Wednesday, August 17, 2011

Peristiwa lepas sahur...

pagi ni aku sahur mcm biasa bangun kul 5, masak air dan panaskan mee hailam yg beli smlm kengkonon nak makan smlm, iyelah masa puasa napsu nk mkn tu nak makan nie membuak2, tgk mee hailam terlior. tp lps mkn nasi dh jadi mcm ular sawa kenyang, sudahnya mee tu simpan dlm peti ais utk sahur.


nak jadi kes, si tecit tu pn bangun sahur sama lah plak... sambil mkn mee sambil entertain dia. lps kemas2 dapur cuci pinggan mee hailam.. sedap tul mee tu,tetiba teringat plak, bole?? aku pun usung la budak kecik tu kat atas mandi & siapkan dia sblm aku mandi. biasanya aku biarkan je dia tergolek atas katil, tepi2 katil harus buat benteng dgn bantal. tapiiii... masa aku mandi baik betul budak tu, biasanya mesti merengek, nanges ala2 manja. aku yg tgh mandi konpius jap,dlm toilet jengok2 jugak dia berak ke budak ni. apa dia buat????

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v



skroll lagi...



v

v

v

v
















benda ni lah yg dikerjakannya, yg peliknya cmner penutup tu bole terbukak terus.aku terus capai dia bukak baju, basuh dan cuci tangan dia, korek2 dlm mulut. mana la tau kang tertelan ke hape kannn... nasib baik masa ni incit hubby baru balik dari masjid, dia cuci rayyan skali lg. anakkk ooiiii... benda ni bukan menan ok!!!!


masa antar dia umah pengasuh td pun masih bau lg ellgy plus ni.
aku letal losyen ni bawah bantal aku tido skali dgn losyen badan vaselin.cmner dia bole dapat mende ni bawah bantal aku????masa aku tgh bersiap2 dia tido plak, pening ke? mabuk ke? risau gak kan... kalu x ok, kena bawa gi klinik. tgk mcmana nnt.


1 comment:

Lia said...

hehe.. ada keja yg dibuatnya patut le si comel tak merengek.. hehee

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015