Thursday, August 4, 2011

TETIBA TERINGAT ZAMAN STUDY...

ngeh...ngeh..ngeh...apa motip plak tetiba ni? hehehe... sbb bulan pose nie teringat plak zaman dok uitm kat manjung dulu. osmate aku ziela,yus , mila, rina, kak niah, ieja jaja,fiesya,miki (dh meninggal) yanti.... byk sgt kenangan dgn diorg ni tambah2 lagi bila bulan pose. yus ingat lagi tak ko ke mila ekk tertumpahkan kicap atas tikar rina. merajuk sakan dia tau. kak niah plak ustazah kita kan. yg paling best jaja lah. selalu teman aku sahur sbb aku nie kena makan nasi time sahur. tapau nasi mlm2. mkn masa sahur kol 5, dh sejuk gedik nasi tu. masa nak bebuka plak gi bazar ramadhan kt manjung. hehehe best kan masing2 beli pastu pakat2 makan. jaja paling suka roti john.



time tu femes cite kuch2hota hei, dil to pagal hei,mlm2 kita tgk movie sambil joget2 .hahahaha... llawak betol kan. yang paling tido awal sapa lg aku laaa.... blm abis satu movie dh tido.



eehh yus kalu ko baca entry nie ko tambah lg memory daun pisang tu ekk...

rindunya kat u all...ada ke gambar diorg aku simpan?? nnt nak cari...

2 comments:

GOLD FINGER said...

hahahah..aku lar yg tumpah kicap kat tikar rina tu..'kicap cap tamin'..yg best dulu, merajuk tulis surat..aku ada lagi surat zila & jaja bg aku..adoooiiii sadiss sungguh, itm manjung mmg terbaik lar

Anonymous said...

Wahh..memang tbaikk arrr kenangan kt manjung..ingtkan sempatla nk pi flashback sementara duk tluk intan..tp tibe2 dpt tukar kl plop..weh,ingat tak yg kite nangis truk gilerrr...meraung2 mcm anak mati kucinggg...masa lastday nk bpisahh...memang rinduuu gilerrrr kt kakamy,yus,mila,zura,ina dll...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015