Monday, January 20, 2014

Rayyan 3rd birthday... majlis kecil2an sempena hari maulidur rasul 14/1/2013

salam...
rasa mcm dah lama tak update blog. mungkin lepas ni pon camni kot tapi aku akan cuba gagah jugak update blog tersayang ni..

kali ni nak up citer birthday anak bujang yg dah masuk 3 tahun pada hari maulidurrasul baru2 ni.
kebetulan jatuh hari cuti. last minit plan aku dgn suami sepakat panggil adik beradik dgn pengasuh rayyan utk majlis kecil2 ni.

apa yang sempat aku buat ialah nasi ayam(3 eko ayam), macaroni cheese dan agar2 santan je. kek bday tu beli....

lepas subuh lagi gigih aku start masak. sampai tengahri, tetiba muncul UmiQi. tanjat ai tauu... Ju datang bawa buah tangan jeruk PakAli dari Penang. giler sedap, dah laa lama tak makan jeruk.
 aku ajak skali Ju join party tapi Ju ada  hal katanya... tunggu gak aku sampai petang tup2 tgk fb Ju dah ke Pantai timur lak, bercuti sakan yer Ju...

alhamdulillah semua makanan abis, siap boleh tapau utk adik aku & adik ipar... 




 kek birthday yg simple cik suami beli tp sedap wehh indulgence bla laa... gitu nama dia...
menu: nasi ayam, macaroni cheese, agar2 santan...

 sekitar majis...

 rayyan dgn sepupu. wehh bday boy x pakai baju...

 abis menan dia kuarkan...

 fav rayyan ialah kek. tetiap minggu suh aku wat kek... apam pon kek jugak bagi dia...

 adik ipar aku tukang agih2kan kek... tq Lin..

 pengasuh rayyan & family..

 main lagi
 view dari atas tangga. bersepah abis. adik ipar dgn borak2 dgn somi..


adik aku dgn wife

8 comments:

Anonymous said...

Bestnya...ari tu betday aisya pun wat biasa je.. :)

Rosmawani♥ said...

Bestnye kalau aunty dpt mkn mama rayyan ni msak.nyum2 :-)

Chekgu Azrine said...

happy birthday rayyan..

Aeen said...

mcm kenal je buku tu?hehehe....bestnya nasik ayam....nyum2.

ameris said...

Hihi aen, buat2 lupa lak yer...

Julia Johari said...

Wahhh meriahh yer sambutan besday rayyan :D...sonokkk tau tgk juadah kak amy masak... terliurrrrr sgt2... tp time ju sampai umah akak tuh sempat drop by je sis... sbb terkejar2 balik umah nak pi pantai timur suami outstation saje mengikuttt....sis sedap lah sis masak.....sedapppp yeee

::EIDA:: said...

happy belated besday rayyan!! hehhehe

#lame tak jenguk akak kt sinii ;)

ilyamel said...

kek coklat tu menggoda la..hehe happy belated birthday rayyan :)

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015