Friday, November 18, 2011

Sudah 16 minggu


UPDATED GAMBAR SCAN 22/11/2011
pic yg ke-2 mmg nampak jelas sgt kepala baby. yg 1st tu pic tapak kaki baby so cute sgt.



Selasa lps aku gi check up. sebenarnya dah 2 minggu tertunda nak gi check up ni.iyer laa minggu yg sebelumnya kan kitorang balik beraya.sebelumnya tu pulak ada kenduri kawin kawan incit hubby, jadinya selasa lps baru sempat. tu pun setelah di timbang kati bagai, memandangkan pagi tu aku xcukup tido sbb si kecit tu bangun bermain plak kul 2 pagi. adoiii.... pening kepala ummi nakk ooiitt. so terus decide pagi tu gi check up dan minta mc. kepala toing...toing... jer.
mana taknya dia bangun kul 2 pagi sampai la nk dekat subuh baru dia tido. main langsir, main remote laa, padahal dalam gelap tuh.

alamak dh lari topik nih,ok pada hari kejadian maksud aku hari gi check up tu rupa2nya dah masuk 4 bulan aku mengandung. mmg x sedar sbb rasa mcm jap je masa. aku plak bukan main lasak berbanding dgn masa ngandung rayyan dulu, jalan pun pelan2 jek. tp yg ni balik keje petang boleh lagi bersilat masak kat dapur, masak simple2 je la. tp lps makan semua, aku terjelepek kepenatan. kul 9.30 dh zzzzzz..... rayyan kdg2 main sorang2 je. cian kan.

masa kat klinik biasalah bila menyembang dgn doctor zulailah yg peramah teramat tu, siap sembang pasal daging korban lagi.ari tu buat urine test, blood test dan mcm biasa la scan. fuhh... punya la aktif baby, mcm rayyan dulu jugak. gerak sana sini berpusing2 kt dalam tu. dh bole nampak jari kaki, tangan, muka baby. so cute sgt2 bila tgk kt skrin doktor.

masa gi check up sblm ni aku dh bgtau doctor suruh tiup2 skit biar dapat baby girl. masa scan tu kan doctor kata tak nampak plak bird. kikiki.... siap doktor cakap "koya skit2 je la, takut nnt boy plak, sbb awal lg ni.... hihihihi lawak jer la doktor nie.

pic google. 16 weeks.

ni pic google, pic baby yg scan x sempat nk tepek sini. nnt ada masa aku tepek yer....

4 comments:

GOLD FINGER said...

tes if gegirll..best lar..mcm gua..rasa complete family tu..tp yg tu tak penting, janji baby tu sihat sempurna..

ameris said...

tu laaa.. aku pn harap gitu. dapat 1 pair gitu. tp mana2 pn aku terima asal baby dan aku sihat. lu doakan wa jugak ok.

Marina said...

marina pon ngandung jugak..first baby...skang dah 5 bulan...

ameris said...

tahniah marina. mesti tgh teruja skrg ni kan... nk beli bj baby dan peralatan bb.

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015