Tuesday, February 26, 2013

2 beradik ni lagi...

Assalamualaikum uols...
salam pagi Jemaat yang mulia, semoga kita semua dalam lindunganNya dari segala malapetaka, bencana di dunia yang semakin uzur ini. takde nak dicerita, gambar dua beradik ni lagi. Si Yaya ni kan, asal abang dia pegang henpon je dia mesti nak menempek sama sebelah abang dia, nak tengok jugak kekdahnya. hmm tu ok lagi kekadang dia rebut henpon tu dari abang dia... adoiii..


memula tengok je....


pastu nak rebut dari abang dia.

7 comments:

MizzTina said...

ahaha.. kak, kena belikn sorang satu.. bru la xberebut..

NM03 said...

mmm... cenggini kena ada sorang satu le... hehehe

alin wawa said...

same story yesterday...anak2 berebutkan tablet..yg abg x nak beralah..yg adik pon time abg mainla nk jgk2.Haru jgk nk beli sorg satu nih...hihi..

Nory Zoulkefle said...

zaara dah pandai nak main ipad plak yer skrg....bijakk betoll dak tecik ni...

nadia said...

kak amyyy, jangan la terkilannn. nanti join lagi ye next event.

nini said...

hhehe...dia pun teringin nak main jugak...=D

✿ pink velvet ✿ said...

haha! x padan dgn kecik :P

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015