Tuesday, April 22, 2014

kisah di stesen minyak...

aku kan nak citer... tiap kali singgah nak isi minyak kat petronas mesti kena pau dengan 2 beradik ni tau.
adehh laaa, anak korang mcm anak aku jugak ke?? si rayyan ni dah tau, bila masuk je stesen minyak dia yang excited dulu terus lompat atas driver sebab nak kuar skali. adik ok je tp bila rayyan dah kuar si yaya pun mesti la nak ikut jugak.. kali ni sebab aku yg drive so aku laa yg terkena. kalu kuar dengan apak dia takpe laa sbb banker kan...

 
ritu aku terkena isi minyak 30 henggit beli menan 23 hengget. nanges laa kali tiap2 kali isi minyak camni. belon bodoh yg yaya pegang tu rege rm5.90. menan katubang yg rayyang pegang tu rm17 tak silap aku.
so moralnya bila isi minyak jgn diorang ada skali...

satu lagi menda yang rayyan ni asyik meroyan nak beli ialah Kinder Joy. aku tak tau laa apa yg bestnya dah laa harga mahal nak mammm... ada cekelat 2 ketul pastu menan bodo2. rege rm3.50 kalu tak silap aku. geram aku kalu rayyan mengamuk nak benda nie.


boleh semput ummi tahuk tak wahai anak.....
 

10 comments:

Aznor Ibrahim said...

boleh isi minyak 50 kalo tak kena pau ngan budak2 ye kak..haha

diary_ciknaa said...

haha joy! mmg umi kena bawak duit bebanyak la yer..

Syima Syaz said...

memang itu strategik stesen minyak, letak mainan kat depan pintu untuk attract budak2.

Rizziela said...

haha...samalah..tp saya memang x layan sgt sekarang ni..x bg keluar sekali..sy akk belikan air kotak sorang sekotak ajer..

MOMMYLIN said...

haah la kak. anak lin pun cmtu. nasib baik, abang je pandai, adik tak reti lagi. boleh plak pilih2 mainan... uhuhuh

safurara said...

hai kak! 1st of all nk mintak maaf sbb x dtg buffday anak akk.sbb hujan lebat sgt.anak plak tido masa tu.xsampai hati nk gerak.akk x marah kan.hikhik.

pasal mainan kat petrol pump mmg pon kak.dorg saje letak tepi tu.saje nk suh anak anak mengamuk mintak menda alah tu.adehhh.

Chekgu Azrine said...

Alhmdulillah..3yg besar tu xpnh amy..okla so far..klu nk apa2 ummi dia yg ajk turun..tp mmg jrgla sgt beli kt stesyen minyak sbb mhl

MisZ FyZa said...

Lain kali jgn bawa dorang masuk kak ..hee..kalu x pokai ti..nayli xpenah masuk market kat stesen myk sbb sy gune shell card company..nasib baik,kalu x mesti jd mcm 2 gak..bdk2 mesti rambang mata ngk mknn n menan dlm 2..

Han Hanni said...

Ank buah sy pun melalak nk turun skli klu msuk petronas..terus aim pegang mainan.mhl pulak tu klu kt situ

Julia Johari said...

Huyooooooo byk rayyan dan yaya borong sakan nampak hehhehe...Qi pun sama kak...tp jupe mak garang cm ju mmg x dpt ar...tp geram walid yer melayannn...grrrrr

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015