Tuesday, April 29, 2014

OOTD~ purple/hijau

lama aku tak ber ootd. cehh konon mcm la ada orang nak tengok sangat apa ko pakai kannn.. eehh lantak laaa..

dari senin sampai rabu 3 ari aku di putrajaya. yeayy sonok gak aaa skali skala kuar dari opis, tp keje tetap yg sama..

benornya nak share baju murah yg aku pakai ni. blouse dan skirt ni rm50 je sepasang uolss...
sedap pakai, aku dah terbeli 2 pasang...

ok tu je nak citer nak update bday yaya tp tak dapat gambar lagi huhuhu...


2 comments:

Chekgu Azrine said...

Comei amy

CikNaa said...

kak mmg pandai pilih baju tau..

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015