Wednesday, February 18, 2015

Wordless Wednesday: Hobi sekarang...

budak si rayyan ni sejak pandai berslfie ni je keje dia sekarang...
dalam henfon aku penuh dgn gambar dia je.. 
skali bila cek henfon homaiii...

beratus2 gambar dia saja berselfie. 
mcm2 memek muka.
yang kelakar dia amik video dia sendri pastu gelak sorang2..
 adoiii...

asal tepon aku ghaib je mesti ada dengan dia...
harap hobi dia ni tak berkekalan, kalu tak susah aku ooii..


3 comments:

Ibu Dilah said...

hahaha.. pandai rayyan berselfie ye.. sama la ngan anak2 sy sis.. abih penuh hp diorg dok main snap2 gambar.. yg kakak amik gambo adik.. adik amik gambo kakak.. jenuh nak delete balik..

Najib Ariyan said...

suruh dia bukak blog satu.. lepas tu ajar dia update lepas tu tengok muka dia dari muda sampai tua... unik jugak tu... best tak cadangan hehehehe

Nory Zoulkefle said...

amboiii kemain berselfie yer dia..

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015