Tuesday, April 7, 2015

OOTH: my first AIDIJUMA

 percaya tak ini adalah koleksi AJ saya yang pertama.  
penangan AJ ni kuat sangat. 
sblm ni mmg takpernah ber AJ pon.. 
bukan tak suka tp sebab susah nau nak mendapatkannya..
 orang lain sampai beratos2 lai dah koleksi AJ.
sampai beratur berjela2, berebut,
bergaduh dek kerana sehelai tudung itu bukan saya laaa.. 
baik saya beli yg rege rm10 kat jalan TAR je. ngeeee

lagipun saya jenis tak setia dengan satu2 tudung.
 mesti nak try mcm2 style wpun pak incik kata ada
 sesetengah tudung tu x sesuai dgn muka saya.
 melepek dan melekat kat muka yang bolat ni

saya berjaya mendapat AJ kali ni melalui cik adik Tina tengah2 
maghrib berwasap dgn dia pasal AJ.. 2 hari kemudia sampai.. yeayyy... 
3 lai skali beli.. tq Tina.

ni outfit saya semalam. blouse hijau pokok, skirt duyung cekelat dgn AJ pink label.
suka sgt dgn blouse hijau ni sebab dia labuh hampir cecah lutut..
nanti boleh beli lagi.


 tang perut tu mmg susah nau nak cover..

  
penangan hp samsung grand prime yg mmg khas utk selpie. 
xpayah edit pape pon otomatik muka flawless cunn. jgn marah aaaa...
 
baru ada 3

9 comments:

Mimie_Zatun said...

comel...

sitirohaida said...

ada jugak teringin nak kumpul koleksi ni.tapi sekarang ni lebih selesa untuk pakai tudung segera..

mshazadoes said...

akak nak buat koleksi eh?

MizzTina said...

amboi, kemain cntik akak.. mekaseh tau sbb beli dgn sy.. :)

diary_ciknaa said...

tudung cantik..kulit muka laaagi cantik!

syalinda johari said...

cantik..semua cantikk...baju tu beli katner..hihihi

arysha_fayyadh said...

Assalam sis,
he3
santek tuan tanah :)

Nadiah Hanum said...

makin comey la kak amy berAJ...hehe..ciknad pun berkenan blouse ijau tu...cantik la kak...

anez zamri said...

cute gile akak pakai aj!muda 10 tahun gitu!

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015