Friday, April 3, 2015

Everyday is a blessing/ Setiap hari adalah Rahmat

salam barokah di hari Jumaat yang mulia, penghulu segala hari...
semoga segala pekerjaan kita hari ni mendapat rahmat dari Nya...

saya masih lagi berada di skala busy dengan kerja-kerja pejabat yang tak kan
 berkesudahan sampai bila2 selagi tak pencen atau resign... 
eehh...krikkkk...krikkk

hari ni sekadar nak berkongsi gambar dari BS yang wassap saya minggu lepas..
suka sgt gambar ni SEBAB rayyan kemain posing.
 sesapa yang tau budk ni mmg anti bergambar, 
anti sgt kalu saya pegang kamera/hp nak amik gambar dia.. 
ehh tgk gambar ni kemain sporting pulak dia. siap lentok2 kat yaya..

oohh... yaya dah diambang 3 tahun. 
lagi beberapa hari budak ni masuk 3 tahun.
sangat mencabar dengan umur dia skrg. mulut kemain banyak.. 
pertanyaan sentiasa ada
pakain pun dah pandai pilih sendiri. 
so saya dah tak boleh campur tangan dia kena pakai ni.. tu...

si abam masih lagi manja2 terlebih smpai kdg2 buat saya jugak hilang sabar dengan karenah dia.
manja sehingga tak boleh berenggang langsung dengan saya.
 setiap pagi tak sampai 10 minit saya bangun untuk bersiap dia pun turut bangun mencari saya... huhuhu



2 comments:

SweetLikeWhat said...

cute sangat dorang kena lukis gitu..geram

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
alooooo
nomei kucing berdua itu he3

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015