Friday, May 29, 2015

ANNIVERSARY: 7 tahun menyulam cinta hidup berumahtangga

Assalamualaikum... beri laluan untuk n3 penting tahun ke7  kami...

Pada tarikh ini, 7 tahun yang lalu...
Hingga ke hari ni berkongsi suka duka pahit maung masam manis kelat.. 
dirasai bersama.

Tiada apa yg diminta selain dia menjadi imam saya dan hero heroin hingga akhir hayat.
Semoga dia menyayangi saya, sabar dengan karenah saya.
 InsyaAllah akan saya cuba menjadi yg terbaik untuk dia dunia dan akhirat.

Sesungguhnya saya teramat bersyukur kehadiran dia dalam hidup saya. 
dialah penguat semangat saya, dialah sebelah kaki saya, 
dialah tulang rusuk saya, dialah segala2nya bagi saya
tanpanya sehari memang tak mampu saya mengharungi 
onak duri sendirian bersama anak2 syurga kami..


Asal anibeseri je letak gambar ni... suka sbb masing2 kurus langsing. 
Skrg perut bertingkek2... ehh tu kan tanda bahagia. Tq cik suami.


.
SELAMAT ULANGTAHUN KE 7

3 comments:

cik hani said...

selamat ulang tahun sis dan suami.. kekal bahagia ke akhir hayat..

Saya baru 2 tahun ++ kawen, perut pun bertingket tengket jugak..
Alasan nak diet ke laut..

Biar lah macam ni.. bahagia kan.. hehehe

CikNaa said...

hepi anniversary kak amy dan suami..moga terus bahagia ke akhir hayat..

Malinda said...

happy anniversary semoga berbahagia hingga jannah

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015