Saturday, May 30, 2015

3d Museum @ Langkawi

sape tak datang sini mmg rugi laaa... 
dah alang2 sampai kan maka harus lah beli tiket masuk sini.
rate tiket seperti jadual di bawah. 
masa saya dan keluarga pegi ari tu, kami amik tiket
skycab+skydome+3D art museum. 2 dewasa 2 kanak-kanak. total RM158.
lupa nak bagitau, harga tiker berlainan untuk Warganegara dan bukan Warganegara. 
so better bawa ic masing2 termasik ic anak. 
kang kena charge lagi mahal wooo..

cuma masa naik cable car tu nasib agak kurang baik sbb hujan lebat.
 so sekadar naik je tak leh tgk view pon. dah laa ujan lebat.. 
budak2 tu pun takut, berpelukan kami dalam kabel car.
 skip citer cable car terus masuk citer 3D museum ye.

bagi saya sangat2 berbaloi.
 lagi laa yang pandai posing dengan lukisan 3d tu, mmg cun laaa..
saya pulak hadoi bergaduh sakan nak bergambar sbb rayyan kan tak suka bergambar, 
bukan takat gambar dia, saya nak bergambar pun dia tak bagi...
jadinya gambar2 yg ada tu main snap2 je tak sempat nak posing betul2.
tu pun tak crop pun gambar... biarkan je ori mcm tu..

ni je yg saya masukkan. kalu nak ikut berpuluh2 gambar...
iyer laa kang nnt ada pulak yg muntah ijo tgk gambar kami anak beranak..

museum ni 2 tingkat, mmg banyak sangat 3D dia, 
tu pun ada jugak yg saya tak sempat amik..

 


 lupa lak nak pegang bag sebelah lagi sbb dah pegang yg ori kan...
 ada jer dia nak menempel.. mmg tak bg saya bergambar langsung..


baru nak feeling2 diva... 2 beradik ni datang pulak.. nak posing sama





yaya paling WIN bila suruh posing

ni lagi satu, tak bagi can nak ber diva..




Sila klik link di bawah untuk cerita Lnagkawi kami...


http://amerislovely.blogspot.com/2015/05/jalan2-langkawi-part-1.html

http://amerislovely.blogspot.com/2015/05/shopping-di-hig-dan-island-hopping.html

http://amerislovely.blogspot.com/2015/05/tips-melancong-ke-langkawi-dgn.html

No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015