Friday, June 17, 2011

KeNa Gi KuSuS???

2 ari lepas dapat email gi kursus personal development programme 26-29 jun nie. Dlm kepala ni zupp terpikirkan si kecik. kursus 4 hari 3 mlm. mcmana nk nyusu dia??? dah la memalam nk tido dia mmg melekat je sampai tertido pastu sedar setiap 2 jam nyusu dgn aku. iskk.. iskk..



kalu area KL ni bleh la balik hari kan... ni nun jauh di janda baik sana.hati aku mmg la nk pegi. dh lama x gi kursus camni tambah plak ada game outdoor yg lasak2 tu.mcm la aku ni lasak sangat!!! mmg sronok. TAPI... memikirkan si rayyan buat aku x sanggup nk pegi.



YA.. YAA.. mmg la bleh pam susu kat sana. tp cmner nak simpan?? 4 hari tu....maunya basi susu aku. huhuhu... lagi pn takkan bila ada aktiviti aku nak excuse gi pam susu. mlm pn ada aktiviti. pam setiap 4 jam ok. 10am, 2pm, balik opis dia direct je nyusu dgn aku smpai mlm hingga esoknya....



lagi satu sian kat mr hubby aku. pepagi siapkan rayyan, dh la mlm blm tentu dia bleh tido.. buatnya si kecik tu melalak sepanjang mlm pernah terjadi camni ok pastu nak antar umah acik maunya tergolek dlm keta nnt. dia dh x duduk diam tau skrg ni. letak dlm car seat?? 10 minit bleh la terikat kat kusi tu... pastu mula la buat konsert.



mmg z sanggup aku tauuuu.... kalau nak i kursus pn tunggu dia besar skit. bila dia dah x melekat dgn aku nk nyusu.



mmg akan efek KPI aku nnt tp FAMILY 1st ok....

No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015