Monday, June 13, 2011

SePeTaNg Di SuNgAi CoNgKaK

Pada ujung minggu yg lepas kami anak beranak pegi ke Sungai Congkak. sebenarnya x plan pn nak gi sana. kalu plan awal2 aku mesti la dh bawa swimming suit. hahahaha.... (ada swimming suit ke aku??) tetiba je mr hubby nk jln2 belah2 kampung sana. firasat aku kata dia ni nak mkn durian sbb dh lama mengidam nk mkn raja buah tu tp asyik x jadi jer sejak dari gi tangkak itu hari. oleh sbb x plan maka beli aje nasi 2 bungkus. kira mcm ala2 piknik jugak laaa... nasi sorang sebungkus. beli 2 bungkus je, rayyan x mkn nasi bungkus.
nampak tak pondok2 tu. satu pondok sewa rm5. ok laaa...takde la panas sgt.sapa dlm gambar tu aku x kenal pn kui..kui..kui...



air sungai yg sujukkkk....





mr hubby tgh melayan nasi bungkus. satu lg tu nasi aku laaa... ikan dh tinggal sekerat.rayyan lepak je tgk kitorg mkn.



kasi rendam jap si rayyan ni dlm air sungai yg sejuk nie... berbogel, seksi aauwww...



dia dh geram tgk air sungai. mungkin dia ingat swimming pool kot. ni air sungai nak ooiittt...



menggeletar kesejukkan woooiiii....


bilas... bilas.... lepas mandi elok dh pakai baju, dia berakkk plakkkk.... kena mandikan lagi skali. sujukkk weiii...


1 comment:

yuliang11 said...

memang best lar sg congkak!


sg sungai congkak resort

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015