Tuesday, February 18, 2014

2-2 demam 2-2 tak sihat...

nak wordless boleh tak hari ni???
2-2 tak sihat demam, semalam gi klinik. rayyan kena amik darah sebab dah 4 hari demam on off...
petang ni pegi lagi... hofefully diorang dah ok. aku lak yang pening wengg2...

 
pic kul 11.30 semalam. hangin ape dua orang ni nak tido berbuai pulak... kul 1 angkut diorg tido bawah.
oohh semlm tido kat hall je semua..

5 comments:

mama amir said...

semoga cepat sembuh...insya Allah, sembuh nak membesar tu...banyakkan bersabar ye...ada hikmah dan besar ganjarannya...^_^

syalinda johari said...

alahai kesiannya, moga cepat2 sembuh anak2 ya...kesian kat mamanya pun ..

Eellee Nana said...

didoakan cepat sembuh for both of them


: Ibu Hamil: Selera Makan Menjadi-jadi

MizzTina said...

siannya...get well soon rayyan n yaya..

Umi Qi said...

Aduyaiiii anak2 auntie ni..dua2 demam...kesian mama papa nak jaga...akak jaga diri jugak ye...nak jaga anak2 sakit mmg besar cabarannya...moga segera sembuh ye :)

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015