Tuesday, March 29, 2016

TEASER: pasang lampu baru

minggu lepas kan saya ada citer shopping lampu. 
so minggu ni baru dapat pasang lampu2 dan kipas tersebut.
 keseluruhan saya dan asben beli 10 lampu untuk tukar di ke semua bilik tido termasuk masterbedroom, bilik utiliti, kedua-dua dapo basah dan kering,
 ruang solat & menonton dalam masterbedroom dan kipas yg 
cantik skit di masterbedroom.

banyak jugak kerja2 wiring, buang lampu lama,
 pasang yang baru, tambah soket power point. 
bila tukar kedudukan lampu asal ke tempat baru kerja2
 bertambah bila kontraktor wiring kena panjat bumbung untuk buat wiring baru.
tetapi, kerja2 wiring, tukar dan pasang lampu2 untuk kesemua ruang tersebut hanya mengambil masa sehari setengah!!

 kontraktor sangat  cekap bagi saya dan kerja pun sangat teliti.
 di samping itu beliau jugak memberi pendapat dan 
consult tentang kedudukan lampu yg sesuai.

sebelum ini semua bilik hanya menggunakan lampu kalimantang biasa yg panjang tu.
 bila ada rezeki lebih baru laa dapat tukar kesemua lampu.

setelah di tukar suasana bilik tersangat lain. 
ternyata pencahayaan memainkan peranan penting.
 sebab tu laa kat hotel banyak lampu2 chandelier dan lampu2 yg cosy digunakan...

saya teaser dulu gambar. bila dah siap keseluruhan makeover nanti saya share ok.

korang yang nak menggunakan khidmat kontraktor ni 
boleh contact beliau nombor ni :013-2555278
 serius mmg puas hati dengan servis dia.

 baru lepas pasang lampu siling & lampu dinding.

jangan konpius pulak yg mana satu kontraktor wiring. yg baju pink tu laki makk taww... over hepi dia.



No comments:

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015