Tuesday, March 13, 2012

Muffin Blueberry lagi

Ahad lepas aku buat lagi muffin blueberry, sebabnya nak abiskan filling blueberry yg buat ari tu. kali ni cantik skit aku snap pic. kot2 la ada yg nk try, resepi ada kat SINI yer kengkawan.. mmg sedap, siap ada member opis yg nk tempah. suami plak 2 ari bawa bekal gi opis.





6 comments:

mizzkechique said...

sedapnya!!!! nk buat gak...

ameris said...

MK; cuba la buat. bawa kt opis mesti bleh buat bis.

Mama Gee said...

sodappp...tp kalo g buat..takde sapa nk makan..g plak yg kena perabihkan nnti....

hubby tak minat sgt kuih manis2 gini...

ameris said...

G; kurangkan gula.saya pun camtu gak, letak gula separuh dari resepi asal sbb nk letak filling blueberry yg sedia manis tu.

dd dudu said...

sedapnyeee nampakkkk

ameris said...

dd;
bila hariss dh bole mkn nnt mcm2 rasa nk masak tau. tp jgn buat manis sgt laaa...

akak buat utk rayyan, mmg suka dia mkn mufin tu.

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015