Tuesday, November 20, 2012

Potluck @ Opis

Assalamualaikum uols...

tanpa mukadimah, pembuka kata, sekapur sirih... terus ke tajuk entry bole?
entry terkini, takde peram2 takde auto publish. aku baru je abis melantak burpppp... buruk giler sendawa gajah.. eehh xde laa... entry banyak berderet dlm draf, tp pasal anak2 je. xde mood sgt nk publish sbb anak masih tak sihat. tak laa entry asyik pasal anak je kann...

lauk2 biasa je, ulam sambal, kuah lemak kobis.. masak kat pantry opis tau, ikan pekasam,sambal sardin, kurma telur. eehhh aku cuma bawa BUDU je.... tak sempat pun nak prepare apa2. zara kul 3.30 pagi baru tido cian kt suami aku sbb dia yang berjaga semalam. aku pulak krooohhhhhh.... bangun skali skala bila dengar zara nangis. eehh kata tak nak citer pasal anak??


 tuan rumah potluck kali ni ialah kak jem yang bertudung itam itu.

 sila makan yer....

tangan siapakah yang gebus itu...


3 comments:

MizzTina said...

meriah...meriah..


kak, klu nk dtg putrajaya bgtau sy ye..

محمد رازيق said...

meriah. bagusnya opis kak. hehe. kalau selalu cam ni pun ok. jimat pun jimat. hehe

♡ izzah ♡ said...

sedapnya makan ulam.gulp!

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015