Wednesday, December 17, 2014

Wordless Wednesday: skali lagi layan anak bujang...

kalu ikutkan aku dah malas nak layan kul 6.30 ptg suh aku wat kek.
 2-3 hari sblm tu mmg dia dah ada sebut, tp aku bagi alasan xde telo.
skali dia nampak telo sepapan kat dapo terus berzikir suh wat kek...
adoi... nak tak nak bancuh jugak laa. 

 mujur gak resepi aku main sukat pakai cawan jer.
aku suka resepi ni sbb main campak je,
 takde peraturan sangat.
bila turn dia nak buh dalam cup tu kemain suka siap gaduh2 dgn yaya.
 semua pakat nak buh dalam paper cup tu. 

abis menitik2 atas meja.
rayyan mmg suka sgt2 kek. 
skali hadap habis 5 cup kecik tu.
yaya lak makan main2 je, sepah xyah cakap laaa..
jenuh aku vakum lps tu. hmmm...


 kemain fokus lagi nak masukkan adunan tu dalam paper cup



 "yaya tgk abang buat ok"

































adunan dah siap masuk cup.
ada yg penuh, ada yg meleleh. ada yang almond sampai sesudu....

 bila dah siap. 5 biji abis skali makan.... mmg hantu kek betul..

 aku dah penah share resepi kat  SINI.

2 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

pandainya rayyan masukkan dalam cc...:)

Najib Ariyan Ali Basha said...

uihhhh besar leh jadi masterchef junior nih

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015