Tuesday, July 28, 2015

teaser dulu gambar raya...

nak teaser dulu gambar raya boleh tak?? 
ni gambar family belah saya.. 
tapi belum cukup korum lagi kalu nak diikutkan. 
adik no.2 takde... 
suami saya dan si rayyan budak xmesra kamera pun xde jugak...
 so ni je yg tinggal...
ramai ke??
adik beradik saya 8 orang, 4 lelaki, 4 pompuan.... 

3 yg dah kawin semua anak sepansang sorang.
 yg sorang lagi xde rzki lagi..
takpe enjoy dulu, dun stress.

saya pun tak ingat sebenarnya thn ni turn rumah asben ke umah saya beraya...
tapi kalu turn rumah asben pun tetap balik umah saya kejap nak bergambar sebelum masing2 gi beraya tempat lain. bukan senang nak dapat moment kumpul ramai2 cenggini..

ni pun saya lari jap umah fmly saya dgn anak2 sbb nak bergambar.
asben temankan mak dia dulu..
lepas bergambar makan ketupat terus balik umah fmly asben pulak...

wahh boleh pulak ulang alik ehh??
 rumah family saya dgn umah family asben dekat je.
boleh ulang alik 10 kali sehari kalu nak... tak sampai 5 km kot. hehehe...

 




1 comment:

lia ummiirfan said...

syoknya rumah suami dan rumah akak dekat-dekat jer.. :))

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015