Monday, July 2, 2012

saya dh nak 3 bulan..


assalamualaikum...semua kawan2 ummi,
saya dah nak masuk 3 bulan minggu depan, tapi saya rasa sedih laaa sbb bila saya dah 3 bulan ummi saya dah start keje.ummi saya pun sedih jugak. selama ni saya isap susu ummi je tp bila ummi saya dah keje saya dah kena isap susu formula. lepas ni saya dengan abang rayyan kena duduk dengan acik. abang rayyan jagan la slalu usik saya ok, sbb saya masih kecik lagi. tunggu saya besar skit nnt kita main sama2 laaa..
skrg ni saya tengah gigih belajar nak meniarap tp blm berjaya lagi. ummi saya gigih bg support kt. asyik tolak2 blkg saya bg meniarap. sabar yea ummi.

oohh.. lupa nk bgtau, baju yg saya pakai ni aunty ina yg bagi. comel sangat ada ropol2. wpun baju ni utk 8 bulan tp saya dah muat. aunty ina comel sgt. nnt datang la umah saya lagi bawa saya jalan2, ummi saya ok jer..

berat saya dah 5.5kg, besarkan saya ni. cian kt ummi saya nak dukung saya nnt. tp  saya kena cepat besar dan boleh jalan supaya ummi dh tak perlu dukung saya.

ok, saya nak isap susu dulu pastu nak tido plak. byeee....

2 comments:

MizzTina said...

oit dak comel.. aunty nk geget kamu la..

ameris said...

meh laaa aunty MK

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015