Thursday, August 15, 2013

Selamat Hari Raya - welkam back to KL

assalamualaikum uols... wahhh kemahenn semua orang dok hapdet blog pasal raya. aku jugak baru hari ni terhegeh2 nak hapdet setelah seminggu beraya ko. abis tu dah balik kampung, mana ada masa nk ngadap lappy wehh... padahal aku takwak balik lappy pong.. syok baca blog kengkawan citer pasal raya, bertema bagai, menghias rumah beli karpet baru, balang biskut, citer  beraya kat kampung, perihal anak2 masa raya, makan lemang ketupat, yg KL lak tetiba balik umah mertua takde lemang ketupat, makan je la nasi minyak, nasi dagang. suka sgt baca kisah korang...

aku biasa2 je taim raya. takde pun soping bagai sbb yaya tak sihat beberapa hari sblm nak balik kampung, tudung raya pun tak sempat beli, sarung je yang mana ada agak2 sesuai dengan baju raya tema pinky2 tahun ni. takde pun yang bertingkat2 yang berlip lap lip lap mcm uols... huhuhu. takde makna jugak aku nak ber shawl dengan dengan anak kecik.abis nanti ditarik2nya tudung aku, so tudung express paling afdal dan selesa..

gambar raya tahun ni tak berlambak2 mcm tahun lepas, sbb anak aku si rayyan skrg mmg giler berkamera, pantang aku pegang kamera dia terus tarik nak snap gambar jugak. abis tu kalu dah guna kamera gedang ko nak bagi ke anak ko pegang??? skali jatuh luluh hati aku nanti... ohh tidakkk. sblm berlaku baik aku simpan bagi je kat adik aku snap gambar lebih kurang. selebihnya guna henpon.

citer penuh raya nnt aku hapdet kemudian yer...

korang buat open house tak? nnt jangan lupa jemput aku skali tau. aku takde wat official open house. tapi mcm thn2 lepas tiap2 minggu ada je tetamu bertandang. aku lebih suka group2 kecil camtu. nak beramah mesra borak lama2 pun ok sbb tak ramai kann. kalu dah buat open house berkhemah bagai mana laa boleh nak borak lama2 dgn tetamu.. 


ni kat umah ma & abah aku. hari raya pertama berpinky weols. ko tengok la gelagat anak2 aku, gajet sorang satu pon diorang boleh gaduh okeh..

5 comments:

Chekgu Azrine said...

Wahhh..sakan bercuti seminggu ek...hehe

Anonymous said...

amboi..sedondon don don :D

Aty Fared said...

Sweet jer gambar ngan warne nih..:)

Julia Johari said...

Pinky kaler sweet kaler lembut...suka plak kaler nih sis...cop nk kaler nih soon hehehhe

Chekgu Azrine said...

hai sis..dh letak link sis dlm bloglist akk..ehehehe..tq ek jemput semalam..makanan semua sedap

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015