Wednesday, August 28, 2013

Wordless Wednesday~ gelagat yaya

budak kecik ni laa kan slalu buat aku kecut perut tau. pantang baby gate terbuka laju2 dia panjat tangga pastu dok kat tengah2 tu kaurkan kepala. kalu la jatuh...takmo pikir..takmo pikir...
entah apa yg dia tenung ntah....

abang dia la si rayyan tu tukang buka gate tu. aku kat bawah laju2 amik gambar dia.


3 comments:

Cik Puan Rara said...

ni dah bukan wordless dh ni kak.hehehe

ameris said...

nak jugak citer sebalik pic tu...hihihi

Chekgu Azrine said...

Haloh2 kamu yaya..buat kcut perut mama kamu ek..

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015