Tuesday, September 30, 2014

Puan Blog Punya Birthday yang ke 37 dahhh...

Sebelum abis September mokcik birthday girl laju-laju nak update tentang birthday pada 25hb ritu.
pada yang tak tau aku gi kursus BTN pada 22-25 september ritu.. kebetulan lak hari birthday jatuh pada hari terakhir kursus. sapa yang penah gi kursus BTN mesti tau cemana dia punya kursus kann..

ok, tak citer tentang kursus, tu nnt next entry aku citer.balik dari kursus ritu lebih kurang kul 5.45 sampai ke opis dari KUala Lips naik bas. punya laa penat nak pengsann aku rasa hari tu. sampai KL sentral mamai je sbb rasa cepat sangat pulak naik bas, ke driver ni bawa bas laju?? satu je nak bgtau tentang kursus tu sangat SERONOK, ENJOY dan HAPPY giler... 

asben amik kat opis ptg tu.. masuk je keta mmx excited giler nak citer tentang aktiviti kursus tu selama 3 malam 4 hari. wahhh ko mcm gi bercuti kekdahnya yerr.. punyaa laa hepi.
citer punya cite punya citer aku mmg tak perasan langsung hadiah present aku kat dashboard depan tu. Serius!!! mmg tak perasan beb mesti kecit ati kot laki gua kejap. buat dunno je kan...
dek si binik ni lupa diri dok bercerita sampai laki terpaksa bgtau present aku kat atas dashboard tu. terus tergamam, terharu, terkesima. sebak sangat, terus aku muahhh2 je kat situ. miahahahah...

tak sangka langsung cik suami boleh bagi hadiah jam tangan. sebenarnya sblm tu mmg aku aim nak beli jam tangan. reward untuk diri sendiri dan hadiah untuk diri sendiri sempena birthday aku yang ke 37. dah tua dah weeiiii. balik umah pulak dengan penat yang amat, kalu boleh terus rasa nak mandi tido je. 
sampai umah skali lagi ada surprise. pizza big box dan  1 slice kek. aduhhh... terus hilang penat, lepas makan ada pulak. sambutan kecil2an mcm ni lagi ohsem dari sambut bercandle light ooii, nak 2 pulak dikelilingi anak2 yang semakin paham apa tu sambutan hari jadi.. ada pulak "ogawa" dok picit2 bahu.

terus rasa yang suami aku tersangat la ohsem. sblm ni dia hantar bunga je kat opis. kali ni lagi romen-tik. 

Ya Allah bersyukurnya aku dengan nikmatMu Ya Allah....

 dok depan mata aku tp boleh aku tak perasan hadiah ni tau...

 
 latest model Pierre Cardin

 nampaknya tangan yaya dah tak nyabar nak capai lilin kat kek.

suami ku yg ohsem. daku dah 37 thn.

7 comments:

diary_ciknaa said...

kek dgn pinggan tu mmg sama corak ek? hihi.. opss..OOT plak..comei adiah kak amy..

Chekgu Azrine said...

Untungnya dia..hubs rin lgsg xpndai nk bt serprise mcm ni kot..haha..

Chekgu Azrine said...

Untungnya dia..hubs rin lgsg xpndai nk bt serprise mcm ni kot..haha..

ieza ashaari said...

Wah, sma tarikh dgn darwish eh. Ritu klu smpat dtg blh smbut beday girl skali. Hihi. Selamat hari lahir kak. Semoga pnjg umur, dimurahkan rezeki, sihat selalu dan sentiasa bahagia.

Unknown said...

happy belated birthday kak ameris..

takpe muda lagi tu..

saya pon pernah gi btn kuala lipis..xsuka, hahahah boring dgr ceramah memanjang..

btw so good husband pandai buat surprise

arysha_fayyadh said...

Assalam kak,
selamat hari lahir
moga bahagia dengan suami & anak hinggah syurga
AMIN

Julia Johari said...

Happy birthday sis amy...kita sebaya la kak geng 3 series...nombor belakang sila abaikan tau hehe...cantik sgt jam tu sis...kita geng tau sbb dpt hadiah besday pun jam heheheh

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015