Monday, September 22, 2014

Throwback#rindu sgt rasa time diorang masa umur cenggini...

masa ni yaya meniarap rata satu umah, tak kira bawah meja, celah kosi. bersekongkol betul dgn abang dia..

masa ni umah takyah cakap laa mmg bersepah giler, dgn walker, menan... perabot pun semua rapat dinding....



8 comments:

Aeen said...

rindu kan zaman budak2 ni time kecil....rasa cepat je dorang membesar..

MizzTina said...

hehehe..kak, dh boleh tu si yaya dpt adik..

CikNaa said...

eh yaya dgn rayyan ke tu? alaaa comei sangat dok bawah kusi..hihi

safurara said...

rindu baby baby ye kak.hehehe

NM03 said...

kan....

Nory Zoulkefle said...

BOLEHLAH LAH YANG KETIGA PLAK...JENG JENG JENG...HEHEHE..

*MAAF TERCAPSLOCK PLAK, TYPE LELAJU SEBAB KAT OPIS NI..HEHE

GOLD FINGER said...

Meh tumpang baby gua..hagaha

nadiah hanum said...

Salam perkenalan...:) Tu la pasal, mesti kita rindu zaman kelam kabut dgn anak kecik tu kannn...sbb tu la, setiap detik bersama anak2 adalah sangat berharga...huhu

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015