Thursday, September 4, 2014

citer raya yang tak abis2...geng gojes

raya tahun ni aku mmg takde buat official open house pun. eehh tahun lepas pun sama gak. mana ada wat open house. tp alhamdulillah tetamu datang beraya sentiasa ada. dan tahun ni jugak aku mmg takde gi open house rumah sesapa pun. sebab anak aku kurang sihat. malas nak usung dia ke hulu ke hilir gi open house. tau je lahh kat KL ni kalu syawal tu tak abis setiap minggu ada je open house rumah kengkawan. dengan nak mengadap jem lagi nak gi open house tu. appffrtttt..

idok laa mokcik sanggup. so setiap minggu bertapa je kat umah tunggu tetamu datang. sambil masak2 menu raya. miahahaha....

tetamu pertama datang umah aku jiran se gombak meranggap admin group gojes Cikna . cikna sefamily datang malam lepas maghrib sekali dengan opismate aku Kak ana. tapi kannn sobs...sobs... masa diorang datang tu aku mmg tak sempat nak prepare makanan menu raya. sebab siang tu aku keje weiii....
mmg bersalah sangat. aku hanya sempat goreng bihun putih dgn sosej je untuk budak2. sedey tau...

minggu berikutnya pulak geng gojes jugak datang beraya  Khairul sefamily dan Mimah jugak dengan family. kali ni aku sempat buat rendang ayam+nasi impit, macaroni cheese, puding koktel berkuah... dah kata raya kan, so menu raya mesti ada...

tq korang semua sebab sedui menjengah datang beraya walau hidangan tak segah mana...

 bila jadi blogger bergambar tu wajib. cikna, kak ana & family...

 khairul & mimah. baby mimah sedap pegang weii...

 ni yang sempat aku buat masa kayrul & mimah datang. macaroni cheese masih dalam oven.


rayyan mmg dapat geng laa masa khairul datang. abis kuarkan semua atomen dia...

6 comments:

Chekgu Azrine said...

tak sempat nak datang rumah amy..
amy masak sedap tau..hahaha
sempat lagi..T_T

diary_ciknaa said...

wahhh..jeles nya tak dapat pegi..padan la khairul cakap sedap! hehe..ala kak, mihun tu pun sedap laa.. akak mmg pandai masak..

MOMMYLIN said...

wah.. best.. inshaallah.. 1hari nanti dapat gak g umah akak kan... sob..sob...

MizzTina said...

teringin sgt nk rs masakan akak..mesti sedap..huhuhu

MizzTina said...

akak..cane nk join grup gojes blogger tu ye? huhuhu..nk join sgt..

Julia Johari said...

Seronok sgt2...aummmm akak mmg pandai masak :)

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015