Tuesday, October 21, 2014

Dolu-dolu... kenangan mengusik kalbu

nak jugak tepek gambar aku masa darjah satu dulu tahun 1984.
satu lagi gambar aku masa tadika tahun 1983. seronok nya rasa di zaman kanak2 dulu. tak payah pikir apa2 pun masalah. kalu dulu2 gi skolah main dan belajar je.  

aku rasa budak skrg lagi stress berbanding dulu sbb skrg darjah satu pun dah ada tuisyen, kelas tambah, exam naik kelas bagai. tak tau laa bila anak aku esok2 dah skolah caner keadaannya. zaman yang semua nya mencabar...

ada jugak antara kawan2 aku yang dah meninggal dunia. Al -Fatihah untuk diorang. aku pun dah tak berapa nak ingat nama2. tapi ada jugak yang masih lagi contact sampai sekarang. zaman semua dihujung jari dengan FB, instagram senang je nak cari.

aku sure korang mmg tak jumpanya cari aku. aku kan kecik je. perhimpunan ke bergambar kelas ke mesti dok depan...

 cikgu darjah satu aku dulu kalu tak silap nama beliau Puan Hanisah...

ni masa tadika. aku dulu tadika omputih. St Martin di Kota Bharu

7 comments:

MOMMYLIN said...

simpan lagi tu gambar lama...

Chekgu Azrine said...

Rin punya gambar2 mostly dekat rumah mak..kenangan ni amy..better blogkan kan?

AMIIZAA@Mieja said...

Betul zaman skrg bdk2 memang sgt mencabar... Mak ayah pon kiasu juga sebab nak anak bijak dlm semua
Hal....

Fai Nardir said...

bestnya masih ade kenangan gambar masa darjah satu.. gambar2 lama fai entah kat mana agaknya...

Nadiah Hanum said...

ooohhh akak darjah satu thn 1984 yer...saya darjah satu thn 1986...hehe

Nadiah Hanum said...
This comment has been removed by the author.
Nour Leeman said...

bestnye..simpan lagi gambar time kecik2..memang memorable..

www.naturalhealthyandbeauty.blogspot.com

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015