Monday, March 25, 2013

majlis pertunangan adik ipar ~safuan


2 hari lepas Sabtu & Ahad berturut2 kami ke Bangi untuk majlis pertunangan adik ipar bongsu aku. sebenarnya majlis pada hari ahad tp sabtu lagi kami dah ke sana memandangkan semua family dah berkumpul di homestay kat Bangi. seronok bila ramai2 berkumpul borak2 sampai pecah perot ketawa. sabtu aku bawa rayyan & yaya. untuk majlis ahad tu aku tak bawa diorang, susah skit nanti diorang nak tido, susu.so aku dengan suami je bergedik2 kat sana. miahahahah...

 ni baru suku ahli keluarga. hall kat homestay sgt selesa kalu ramai2 camni...

 sabtu tu aku buat spiral cheese. sempat bawa ke sana 2 dulang. alhamdulillah cukup..

 alahai aku sipi2 je tepi peti sejuk

 posing dulu sebelum jalan gi umah pengantin bakal pengantin.

 ehem..ehem... yang baju kotak2 akan naik pelamin tahun depan. kena buat grand skit sbb last dlm fmly hubby aku.

 selit jugak gambar jejaka hensem ni. dh tak available lagi yer kengkawan...

 beramai2 menuju ke majlis...

 pelamin simple yang ohsemm..

 
 deretan hantaran...

 my MIL menyarung cincin kat bakal menantu bongsu. 

 ada jugak terselit gambar aku. aku pakai peplum dari sini.

tahniah!!

2 comments:

combi said...

bestnye tunang..hehe

Unknown said...

simple pelamin tu..tp g suke...sweet sgt..

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015