Wednesday, March 6, 2013

Ikea dan Waroeng Penyet

assalamualaikum uols...
seminggu tak ber-update.rasanya tade sawang lagi kot. thanks kat uols yang sudi kuar masuk blog sipi2 ni wpun xde citer baru. ok, ni aku citer peristiwa semalam. next entry nnt baru aku citer mana aku pegi 2-3 ari lepas sbb sume gambar dalam camera, jd lmbat skit la aku nak transfer. ni pakai hengpong je sbb tu bleh update dulu. ngehhngehngeh...

senin selasa aku cuti, sungguhhh ohsem rasa bila dapat jenjalan berdua2an dengan suami time orang lain keje tanpa perlu mengheret anak sama. alaaa... aku ngan suami ke ikea je ponn. niat tu nak beli barang utk goodie bag untuk majlis yang akan aku adakan bulan depan. tapi biasa laaa kalu dah ke ikea mesti ada menda lain yang dirembatnya. aku ni kalu ke ikea adaaaa je menda yang nak sumbat dalam beg kuning dia tu. abis gak la dlm RM300 aku invest kat ikea tuh.

 kosi ni beli 2 ketul utk aku ngan somi. letak kat dry kitchen.

 beli kosi ni satu utk rayyan. dia dh besar nak dok dlm baby chair, baby chair yg dulu dh jd yaya punya. eeh rayyan punya lg mahal dari kosi aku ngn somi.

 nampak sangat la aku yang makin mengembang skrg. silap2 org leh tanya mengandung brapa bulan .huk huk huk.... selesa berkain sbb suar makin ketat.

 sesi mengisi tembolok plak aku gi Indon sana makan nasi ayam penyet di  Waroeng Penyet. Restoren ni dlm the curve. tak penah lagi aku rasa nasi ayam penyet sesedap ni. mmg terasa smpai malam keenakan ayam penyet panggang aku. nnt bole singgah lagi. oohh thanks to Nik yang rekomenkan restoran ni dan belanja kitorang makan. (nik dulu keje ikea, kitorang dpt byk diskaun masa invest beli brg rumah dulu.)

 cik somi tinggal aku kat blkg, dia duduk dulu kt meja.


 menu baru sotong penyet yg ohsem..

 minuman kami. aku punya kaler fink. sedap wehh...

 aku punya ayam penyet panggang. sambal dia mmg berapi pedas tp sedap giler, dh makan xbleh berenti.

bukti sedap. tinggal tulang je. aku ikot sunnah nabi, makan sampai licin.

6 comments:

GOLD FINGER said...

tess..ni dh lama dah..ni famous..hari aku dtg jumpa shiela on 7..wow..makan tempat retis..

ameris said...

GF, mmg sedap sgt2. biasa aku mkn xsedap. dan xnak mkn lg. ni sampai menjilat2 jari tau...

::EIDA:: said...

Akakkkkk... jenguk jenguk belog ida.. ade sesuatu untuk akak.. taknak ida bg orang lain.. hekhekhekkkk

Anonymous said...

Ηi colleaguеs, how is the wholе thing, anԁ ωhat you wish
for to say гegarding thiѕ paragraph, in my viеw іts геally remarkablе foг me.


mу web blog ... click through the up coming document

Anonymous said...

Thiѕ еxcellеnt website trulу has
аll thе infο I wanted about thіѕ subject
and didn't know who to ask.

Here is my site; Social Media

Anonymous said...

I don't leave many comments, however after reading a lot of remarks here "Ikea dan Waroeng Penyet". I do have a few questions for you if it's
allгіght. Could it be sіmply me or doeѕ it lоoκ like like some оf these resрonses come across lіκe theу arе сoming frοm brain ԁead νisіtorѕ?

:-P Αnd, if you аre writing on additional social sites,
I'd like to keep up with you. Could you post a list of the complete urls of all your social community sites like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

Feel free to visit my page :: Prolonging Ejaculation

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015