Friday, March 22, 2013

Perempuan & Handbag

tetiba gatal tangan nak buat entry pasan henbag. sebabnya...sebabnya..rasa macam dah lama tak beli henbeg baru.kih..kih...kih...mana  ada pompuan kat donia ni yg tak suka beg. kan... hatta nenek2 pun suka dengan henbag. cer kasi hadiah henbeg kat diorg mesti sengih nampak gusi.. teringin nak jugak ada henbag mahal. henbag aku semua bawah rm200 jek. yang mahal tu rege brapa ekk?? tengok brand laaa. cer gi klik website coach ke gucci ke. atau pun kalu gi KLCC cer gi terjah butik2 coach.
 korang pengsan tak tengok rege dia?? kalu aku setakat lalu je laaa. mmg tak mampu nak beli beg riban2 sama dengan gaji aku sebulan. kalu beli beg yang rege riban2 tu pastu ko tenung je beg tu sebulan, sebabnya duit dah abih kat beg tu je. lagi pun kalu aku beli pon ada ke org nak tilik2 beg tu, tak pun mesti ada yg kata fake je tu. kat Petaling street pun berlambak je COACH, GUCCI. oohhh.. idok laa aku berhabis semata2 kerana jenama a..k.a.  brand. lagi pun aku ne jenis cepat bosan kalu stick pada satu beg je. bayangkan kalu satu beg coach tu rege rm3000 berapa banyak benda lain ko boleh beli wehhh pompuan sekalian... lain la kalu korang gaji berbelas riban setiap bulan. setakat nak beli henbeg rm3000 apa lah sangat kannnnn....

ukur duit di dompet sendiri. tp ada jugak pompuan yang obses dengan brand ni. pantang kuar new design terus sambar. dengan megahnya tayang coach sana sini. kau hado??? ujung bulan makan maggi. kehkehkeh... bagi aku apa jua yang kau pakai/guna yang penting kena sesuai dengan korang. baru nampak outstanding gitu. ko beli bag  brand scha kat sogo rege rm89.90  kena lak dengan pakaian ko mesti nampak kerlasss. daripada ko beli henbag rege  rm3000 tetiba orang kata "coach petaling street tu" stress tak??


apa-apa pun pilihan di tangan masing-masing. tepuk dada tengok dompet.

#skrg nak beli brg2 utk aku memang berkira, tapi kalu untuk anak laju je amik pastu bayar tanpa tengok rege. pastu buat mata terkebil2 bila cashier scan rege.

#gambar henbeg dari google, antara design yang aku sukerrr...

6 comments:

Mila Ahmad said...

mila pun dah lama xbeli handbag ni semua sebab nak bercuti...

Unknown said...

beli mahal2 lepas tu tenung lama2 sampai perut kenyang..nak makan dah tak de duit..ekekekek

::EIDA:: said...

beli satu. puas hati. dah tak beli beli dah. hahahaha

syalinda johari said...

beg branded riban2..uwaa...sama la saya pun..teringin tapi bila pikir duit tak tebal, batalkan ja hasrat itu..kekekekek

Unknown said...

g beli bag murah2 je...hehee

Mimy Hamid said...

i tak minat handbag branded..sbb dh ramai pakai..pelik kan...saya cuma minat satu jenama dari UK nama dia primark Atmosphere..takde jual kat msia...nasib ada member duk sana...harga murah..conver duit sini RM45 je

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015