Friday, September 20, 2013

Pameran Kucing di Putrajaya

ni
minggu lepas punya citer






yaya tak dapat tgk kucing dalam tu dapat tgk banner kucing pun jadi laaaa.... excited diorang ni dapat tgk kucing gemoks2...

4 comments:

Cik Puan Rara said...

duhhh ruginya xdpt g.sy dh lah suka kucing~

ameris said...

takpe rara, next time kalu ada event kucing akak bgtau.
tak tau nape,dh xleh tulis pjg2 kat entry, kalu tak mesti hang lama.
panjang citer benonya masa gi pameran kucing ritu... dah la org ramai pastu dok berdiri depan sangkar kucing tak bagi peluang org lain nak tengok. si rayyan pulak bila nak tgk dia kata "pi..pi..pi.." (tepi..tepi..)

Chekgu Azrine said...

event kucing ni ramai bloggers yang gi kan?tak tahu pun ada..huhu

ameris said...

eehh yer ke?? sapa lg yg pegi??

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015