Wednesday, September 25, 2013

Dah 36 tahun aku wehhh...

Diam tak diam rupanya aku dah menganjak ke 36 hari ni. cepatnya masa berlalu...kekadang rasa mcm baru je abis belajar. eeh  rupanya aku dah kawin dan beranak 2 rupanya. bila dah 36 ni rasa mcm dah nak dekat ke 40an... omg...omg... dah makcik-makcik okeh!!! tapi ols jgn la terkojut sebab tengok anak2 aku masih lagi kecik2. yg 1st pun baru nak masuk 3 tahun january 2014. haisshhh... anak2 kawan2 sebaya aku ada yang dah nak amik PMR ko!!! 

abis tu nak buat cemana...dh jodoh dan rezeki aku terlambat skit. tapi aku tetap bersyukur sebab dapat suami yg very the loving, caring. tu kurniaan terbesar dalam hidup aku. rasanya aku akan nyesal seumur hidup kalu aku tak kawin dgn dia... alhamdulillah.... sgt2. wpun aku ni banyak kekurangan tp dia bisa melengkapi hidup aku dan menjadi imam aku dan semoga aku menjadi bidadarinya di Jannah....

rasanya takde apa lagi yang aku nak kecuali menjadi isteri yg solehah, menjadi superrmak utk anak2 aku, dan diberikan kesabaran untuk aku. eehh aku kadang2 hangin jugak dgn budak2 tu tau... dan jugak dikurniakan kesihatan yg baik untuk aku terus dapat menjaga & mendidik anak2 aku... aminnn
SELAMAT HARI JADI UNTUK DIRI SENDIRI

9 comments:

Chekgu Azrine said...

Happy birthday utk amy

Btw..can see ur hubs is so nice person..and peramah too..

ameris said...

tq..tq .. so much azrine.... hehehe ada gak yg puji suami i...

Cik Puan Rara said...

happy buffday kakkkkkkkkkkkkkkkk~ ala 36 pon omei ag.lawa jeee~ body maintain anak dara gittew~

ameris said...

wahhh rara kemahen... 36 dah tua kann...

syalinda johari said...

heppy besdayyy..moga murah rezki panjang umur..bahagiaa dunia akhirat..aminnn

Aty_Fared said...

hepi besday kak...tak nampak pon macam 36 tahun.. :)

Nory Zoulkefle said...

selamat hari jadi kak...
36 tahun??? biar betikk...
macam 16 je nory tgk..
awett muda akak ni...

Umi Qi said...

Saya tidak pernah anggap akak umur 36 langsung x terlintas...
Saya tgk sis ameris Umur baru 30an...acaner tuh...muda sgt sis ni tau...umur itu satu angka je sis yg ptg sis sgt cantik...:)

mrs kayrul said...

happy belated birthday kak amy...tak nampak macam umur 36 pun...still awet muda....org2 comel nie selalu nampak muda

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015