Thursday, October 24, 2013

kalau lah macam ni selalu...

 aku kan kadang2 hangin tahap gunung mepetup jugak dengan budak 2 orang ni tau. dah laa penat balik keje, berkejar2 aku ngan suami utk gilir2 solat  maghrib. maghrib kan awal skrg. jgn harap la nak tengok Mr Arrogant ke hapebenda yang korang dok gebang kat fb tu sokmo. balik2 je 2 budak ni bergaduh. bukan sekadar cuit2 gitu je apa2 yang ada kat tangan tu jadi alat laaa.

semalam lagi laaa tengah elok jek main sesama boleh lak gaduh siap pukul berbalas2. rayyan guna raket badminton plastik, yaya guna ottomen robot tu. hahhh ko!!! terus aku jadi tarzan laaa maghrib2 pulak tu.ppffftttt....

adeh  laaa anak ooiitt. cian kat ummi tau. yang nangisnya rayyan, yaya dia bantai gelak je kena pukul.
si abang pulak anje2. kena pukul skit terus datang peluk aku tunjuk tempat dia kena pukul. adik rilek je sambung main lagi....

lepas adegan gaduh2 elok pulak 2 beradik tu sambung main cam biasa. main masak2  pastu suap pulak kat upin yang terbaring tu. korang ni kan sajer je nak menguji tahap kesabaran ummi tau.  kalu main elok2 cam ni kan bagus. takde la rah ummi ni naik jek.



tengah leka masak.


2 chef tengah prepare utk upin.

9 comments:

Aeen said...

heheehe...biasa la tu kak...gaduh baik gaduh baik...urut dada je la mak nye dgn karenah anak...ain ni xtau lg cmne nak handle 2 orang anak...kite tgk je la nanti..hehehe

Chekgu Azrine said...

Mmg jd tarzan klu rin la..wuwu..
Rin ank2 pun suka bergaduh

mama amir said...

tu baru 2 kak...kalo 3, 4 camne la gamaknya...saya blom lagi sebab baru sorang...agaknya dah 2 sama la tu...hehe ^_^

Cik Puan Rara said...

hehehehe baru anak sorg.xtau ag cane kalo anak 2 nt.hehhe

Mimy Hamid said...

heheh bila baik cute sangat...bila gaduh saya baca pun gelak eheheh..kelakar anak anak ni

Busyra Bt Takiyudin said...

comenyaa. khusyuk betol brmain. hehe

mrs kayrul said...

sama la kak...bergaduh jer klu dah berdua nie...kat rumah nie dah macam tarzan jer..tak kira masa....bila diorang tido rasa sian plak marah2 sebelum tue

MizzTina said...

hehehe..leh bayangkn akak jd tarzan mcm mn.. sy ni ntahla nt mcm mn.. dgn anak² buah pun dh terpekik telolong..

syalinda johari said...

sama kes la kiter ni...hahahahaha..kadang2 dok jadi tarzan, kadang2 dok jadi naga..

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015