Friday, June 5, 2015

Review: Me'nate hub steak

dah lama gak review Me'nate hub  steak ni bertapa dalam draf saya....
daripada jadi tukun tiruan baik saya kuarkan segera... 
mana laa tau ada yg dok mencari info pasal restoran ni ...
meh saya bagi info sket...
 kalu ikut date pada resit tu saya datang sini dengan suami bulan mac lagi.. 
bapak lama peram wehh...

ok... untuk pengetahuan harga dia memang buat telan ailior laa... 
apa yg korang tgk kat stiker daging tu... tu laa harga steak dia..
so pandai2 la pilih okeh...
saya pun tak reti jugak pemilihan daging ni.
ada bahagian yg banyak lemak harga lain...
 bahagian yg banyak tulang harga lain... bahagian yg isi harga lain... 
hahhh paham tak ..

cara nak oder, pegi je kat konter pilih daging, 
pilih yg mana berkenan dan harga yg korang nak..
boleh pilih nak tahap masak daging tersebut, ada yg rare, medium rare, medium, well done.. mcm tu laa lebih kurang.
pastu duduk. nnt hidangan anda akan dihantar...

air pulak pilih je nak minum air apa yg pakai mesin tu.. 
harga dah termasuk dalam harga daging yg pilih tadi.
 nak refill sampai kembung perut pun boleh

bagi saya cukup lah sekali makan di sini... hurmmm kurang puas ati kot ehh..
 lain orang lain taste kot.
rasa mcm  10 kali lagi sedap di Islamik Steak House yang saya pegi LINK .

overall tekak saya hanya boleh bagi 4/10 sahaja...

mcm2 jenis daging steak dan bahagian2 daging tersebut ada...
saya pun tak reti sangat...




sila tengok harga daging steak ni. boleh beli sekor kambing yg besar kot ehh...


ni hidangan saya dan suami... biasa2 jer kan..
food presentation pun mcm kat gerai steak jer..

ni stesen air dia. amik laa nak minum apa pun.. refill sampai kembung.. 
sampai muntah... harga dah termasuk dalam harga steak... maaf gambar blurr


total harga makanan kami...


yang nak cuba boleh ke alamat ni:

Me'nate Steak Hub
D-02-01, Sarpac Point
Jalan Genting Klang
Taman Ibu Kota
53300 Setapak, Kuala Lumpur



4 comments:

Unknown said...

boleh beli sendiri macam frozen ye kak..
rm100 utk satu family murah jugak kan

khdjhAdbh12 said...

kan kak.. makan kat ctu sedap..fries sedap, daging masak elok. tapi ntah nape taknk pegi dah. maybe customer sevices tak membantu.. suasana tu nak kata buruk cantik je... ntahla.. fkir bnyak kali nak pegi.. hehe..

safurara said...

hmmm presentation mkn kat rumah lg cantik kak.hehehehe

Unknown said...

wah... yang ni pun menarik (^____^)

is folo di #443 na (^___^) salam ukhwah

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015