Wednesday, December 19, 2012

Wordless Wednesday~Anak2ku...@19/12/2012

assalamualaikum uols,
suka sgt bila hari Rabu sebab boleh suka suki letak gambar tanpa banyak bicara. eehh hari lain pun bole jugak, blog kita suka ati kita lah kan nak letak hape pun....


 susah benar nak ajar budak ni makan tangan kanan... tangan kiri jugak laa dia suap makanan...


zara (rayyan panggil yaya, so kami pun panggil yaya skrg) dah masuk 8 bulan. rasa cam cepat je dia besar. peel skrg suka membebel, suka nyakat abang rayyan kejar dgn walker. suka tgk 2 beradik ni. bila dalam car seat, dapat toys senyap laa.

6 comments:

Mila Ahmad said...

zara jadi yaya..hehe..

ameris said...

mila, nama baru utk zara skrg. lps ni guna nama yaya je

Lynn Hamzah said...

lebih kurang dgn anak lynn...kidal ker anak tu?

ameris said...

tak pasti laa Lynn, kalu guna sudu guna tangan kanan plak.

MizzTina said...

yaya pun yaya la.. hehe

ameris said...

yaya mcm senang nak sebut kan mk...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015