Monday, August 10, 2015

Selamat Bertunang Adinda Nor Hafizah

assalam... citer raya lagi lah kot kan sebab majlis ni pada hari raya ke4.
dah nak abis syawal baru terhegeh2 nak update...
ni ada pompuan saya yg ke-6. 
ngam2 grad terus sarung cincin uols...
gedik sgt. hahahahaa... dah tiba masa on je laa kan..

adik saya kalu boleh semua nak simple,
 kalu ikutkan dia mekap pun nak suruh saya mekapkan. 
hoii... ni majlis tunang. 
kang nyesal tgk gambar balik muka pucat lesi mcm orang lepas beranak.
so saya sponser kan mekap utk dia...

majlis yg serba sederhana katanya..
sebab bakal pengantin pun tak keje lagi...

tak payah cari saya dalam gambar sebabnya non hado  wehh..
saya bz yg hamat sampaikan baju glamer pun tak sempat pakai..
sebenarnya baju tunang dia seakan baju raya saya...
untuk mengelakkan kes tersilap sarung cincin baik saya jgn pakai baju  glamer tu...

lepas ni takde laa orang nak temankan saya kalu suami outstation. sobssss...
 

 dah settle mekap...

 betulkan mana yg perlu

 orang kuat belakang tabir nih... the youngest. 

 ma yg bz kugak pada hari berkenaan...

 like this pic... beginners dslr laa katakan..

 keluarga pihak lelaki

 abah sebagai jurucakap.

pandangan dari tangga

 love tis pic too...


 bff katanya..

 bakal bride to be... dalam tempoh ni kena banyak bersabar okeh...

biar gambar berbicara

4 comments:

CikNaa said...

cantik sangat adik akak ni.. bakal pun hensem! padan sgt..hihi

yoorin melacolea said...

dah tibe masa adik2 pon nak ke alam rumah tangga..hehehe..adik yoorin pon baru bertunang awal bulan ritu.. kakak yg nebes

cik hani said...

macam muka akak la..
slmt bertunang ye untuk adik..
saya bertunang 2 minit saja, pastu iman terus nikahkan..
kat masjid.

hehehe.. jimat kos punya pasal.. hahaha

mrs kayrul said...

Lain muka adik kak amy...berseri sgt...

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015