Wednesday, August 5, 2015

Wordless Wednesday: :)

wordless Wednesday ari ehh... tp nak gak berceloteh.
lagi 4 bulan rayyan dah masuk 5 tahun. 
yaya pulak thn depan dah 4 tahun
2-2 masih berbuai.. 
bila tgk muka diorang tido rasa tenang jer... suci jer...

kat rumah BS buai rayyan dah cabut sbb spring dah maximum. 
takut tetiba putus..
kat rumah kitorang, saya slowly bg rayyan xnak berbuai. 
tapi masih tak cabut lagi..




5 comments:

Aeen said...

Raees n Raynia sekarang pun dah kurang tdo dalam buai kak..kalau balik rumah kiteorang memang rumah ain xde buai pun..dorang tdo sendiri je..balik rumah parents..siang tu kadang2 dy mintak tdo dlm buai...da bsar tgk rayyan tu kak...dah nak sekolah taun depan kan...

CikNaa said...

afiq sejak beradik mmg tak buai dah.. rania ok je tido bawah tp sy nak bagi cepat tido sumbat gak..hihi..

eima said...

dah nk masuk 5 thn masih berbuai ... huhuhu
ni klu pi berjalan ni bw buai ke

Siti Zawiyah Rahmat said...

Comel je buaian sebelah sebelah.. :)

MommyRazim said...

aloh aloh tenang tengok diorang.
kalolah anaku nak masuk tenang pulak hidup mommy hehhe

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015