Monday, July 15, 2013

baju kurung murah buat basahan gi opis... boleh laaa

aku ni jenis kalu boleh hari2 nak pakai baju baru jer... kalu pakai baju baru semangat je nak buat keje. tu aku laaa murah pun tak kisah, janji baru. hihihihi...

aku hari2 lalu Jalan TAR/ Jalan Masjid India  masa balik keje je sbb opis suami kat area tu. kalu dia amik aku, aku tak leh jamu mata sambil cuci dompet. ko nampak tak kuasa wanita bila bab shopping tu... ppfftttt...

 

baju ni aku beli kat area situ laaa, stok dah banyak giler sbb musim raya kan. baju RM50 je sepasang takkan ko nak tengok je, kuality pun ok jenis cotton biasa tu, bukan yg mahal beratus. kaler shocking pink. kan aku dah kata buat basahan buat gi opis je...

6 comments:

Mimy Hamid said...

untung badan kecik tau senang beli readymade..kat opis kita banyak gak...meh la dtg ..baju kurung readymade siap RM45 je

Chekgu Azrine said...

Bestnya opis kat jalan TAR..hahha..mmg kalau saya mau ada je rembat..

With Julia said...

Lawa sungguh mama yaya nih...sejuk mata memandang :)

Cik Puan Rara said...

basahan g opis pon ada kak.selalu basahan kat umah je.hehehe cantik.bab cuci dompet kat jalan tar tu sy suka.hehehe

Ibnuismaini Ismail said...

Basahan? Kenapa basah2 pergi opis? Leh demam tu. hew3.

Rin Maira said...

ok jer..lawaaa jugak wehhh

Copyright to AMERIS LOVERIS
Designed by UMIESUEstudio 2015